الهام گرفتن دکتر محمدعلی شاه‌طالبی (داروساز جوان) از طبیعت و اشتیاق فراوان او به گیاه شناسی، سرآغازی بر تاسیس لابراتوار تولیدی دکتر شاه‌طالبی

1361

آغاز فعالیت دپارتمان تحقیقات، مقدمه ای بر انجام آزمایشات علمی به منظور بررسی دقیق خواص عصاره های گیاهی در بهداشت پوست و مو و  توسعه فرمولهای موثر بر پایه اکتیوهای گیاهی​​​​​​​

1362

معرفی محصولات گیاهی با برند “ابیانه” منشا گرفته از طبیعت غنی شهرستان کاشان واقع در شمال استان اصفهان

1364

ارائه محصولات پایه ساخت داروهای ترکیبی و کسب جایگاهی ویژه در بازار محصولات پایه

1370

آغاز فعالیت دپارتمان ارزیابی و کنترل فنی، مقدمه ای بر بکارگیری استاندارد Phytofiliere (ارزیابی محصولات گیاهی از کاشت گیاه تا تولید محصول نهایی)

1376

1381

معرفی محصولات ارگانیک با برند “لیردُف” در راستای ارائه محصولات با مواد موثره ارگانیک به جای مواد شیمیایی سنتزی

1388

معرفی شامپوهای گیاهی برای انواع مو و مصارف مختلف از جمله ضد مو خوره ، ضد شوره، حالت دهنده و ...

1393

معرفی محصولات بر پایه خواص ویژه عصاره جو دو سر جهت مراقبت موثر پوست و مو

1394

توجه خاص به پوستهای مستعد آکنه و ارائه محصولات جهت بهداشت این نوع از پوست

1396

توسعه و معرفی لاین محصولات ضدریزش و تقویت کننده موی سر

بیانیه ماموریت

در لابراتوار تولیدی دکتر شاه‌طالبی ما درصدد هستیم تا با برخورداری از دانش روز، نیروهای متخصص و ساختاری نظام مند و با استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت، فرمولاسیون پیشرفته (حاصل تلاش متخصصان تحقیق و توسعه شرکت) و بهره گیری از اکتیو‌های گیاهی مفید و موثر، علاوه بر حفظ بهداشت و سلامت فردی، زیبایی طبیعی را به همه اقشار مردم هدیه دهیم.

بیانیه خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه

شركت لابراتوار تولیدی دکتر شاه‌طالبی با سالها فعاليت مستمر در زمینه فرمولاسیون و تولید محصولات تخصصی مراقبت از پوست و مو و محصولات آ بهداشتی حاوی مواد موثره طبیعی، قاطعانه بر این باور است که کیفیت، اصلی غیر قابل مسامحه است و چشم انداز خود را در راستای تبدیل شدن به معتبرترین برند تولید کننده محصولات بهداشتی و تصاحب بیشترین سهم بازار فروش محصولات در بازارهای منتخب در ایران طرح ریزی نموده است. این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین پیشگامان صنعت تولید محصولات با اکتیوهای گیاهی در ایران براساس مزیت‌های طبیعی کشور عزیزمان در برخورداری از پوشش گیاهی متنوع و منحصر به فرد و همچنین تسلط بر دانش بومی فرآوری اکتیو های گیاهی با بکارگیری مدرنترین مواد اولیه و تکنولوژیهای روز و همکاری متخصصان خبره، فعالیتهای خود را با آرمان متعالی تحقق یک واحد اقتصادی پویا و سالم طرح ریزی نموده و به منظور جلب نظر، اعتماد، و افزایش رضایتمندی مشتریان، همواره خود را متعهد به ادای احترام به مشتری، قدردانی از مشتری و نیز برآورده سازی نیازهای حال و آینده ایشان می داند. در همین راستا همواره بدنبال ارتقاء سطح کیفیت، ایمنی و بهداشت شغلی کارکنان و رضايت ذینفعان، تامین کنندگان، مشتریان و کارکنان خود در سراسر کشور و همچنین حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار و کاهش پیامدهای بارز زیست محیطی می باشد. این مجموعه اهداف خود را در راستای استقرار و اجرای مستمر و مجدانه تمامی آموزه های استاندارد های مدیریتی ISO9001 ، OHSAS18001، ISO14001، ISO 10002 و ISO 10004، ISO 22716 به شرح زیر تبیین می نماید:

  • ارتقاء سطح کیفیت محصولات وخدمات و دستیابی به حداکثر حس رضایتمندی و وفاداری مشتریان و ذینفعان
  • افزایش سودآوری و رشد مداوم و پایدار فروش محصولات
  • توسعه پایدار، بهبود مستمر واثربخش سیستم های مدیریتی
  • گسترش فرهنگ مشتری مداری و بهبود مستمر فرایندهای رسیدگی به نظرات و شکایات و سنجش رضایتمندی مشتریان
  • توانمند سازی نیروی انسانی وارتقاء فرهنگ کسب وکار باآموزش مستمر وافزایش روحیه مسئولیت پذیری و کارتیمی
  • ارتقاء سطح آگاهی سازمان در خصوص مشتری مداری، کیفیت، ایمنی وبهداشت شغلی و محیط زیست به منظور مشارکت موثر و بالابردن انگيزه و اطمينان كاری در ميان كاركنان
  • افزایش سطح ایمنی و بهداشت شغلی کارکنان و کاهش ریسک های ایمنی و بهداشت شغلی و زیست محیطی
  • پیشگیری از مصدومیت و بیماری و حفظ و ارتقاء سلامت روحی و جسمی کارکنان
  • کنترل و پیشگیری از انتشار و رهاسازی آلاینده ها در محیط زیست و کاهش اثرات آنها و بهبود فناوری موجود یابکارگیری فناوری غیرآلاینده
  • استفاده بهینه از منابع طبیعی و انرژی از طرق افزایش راندمان بهره برداری و بازیافت مواد
    ​​​​​​​
در راستاي تحقق آرمان ها و اهداف یاد شده، از كليه مدیران، مسئولین و کارکنان ارکان اجرایی، عملیاتی و ستادی شرکت در سراسر کشور انتظار مي‌رود ضمن تعهد و پایبندی به رعایت تمامی الزامات قانونی وسایر الزامات مرتبط با استاندار های فوق در تمام فعاليتهاي خود، با رویکردی مسئولانه و مجدانه نسبت به تبيين وتشريح موارد فوق براي همكاران و جلب مشاركت كامل آنها جهت بهبود مستمر اثربخشي نظام‌های مديريتی مذکور و اجرای کامل و بدون نقص تمامی الزامات آن اقدام نمايند. همچنین با در نظر گیری اصول مشتری مداری، دسترسی آسان، واقع بینی، دقت و سرعت در پاسخگویی، محرمانگی، قانون مندی و اصول اخلاقی، کلیه نظرات و شکایات هاي دریافتی از سوي مشتریان را به صورت اثربخش و کارا بدون هیچ گونه پیشداوري رسیدگی نمایند. بديهي است كليه فعاليت ها و اقدامات مورد نیازجهت تحقق موارد یاد شده و همچنین تأمين منابع لازم درچارچوب ارکان نظامنامه و استانداردهای فوق الذکر، مورد حمایت و پشتیبانی کامل مدیریت عامل شرکت قرار خواهند گرفت.
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش